onsdag den 21. december 2011

Snart juleaften

Ja, kære venner så er det kun to dage til juleaften. I år er Johan hos sin far og jeg tager ud til de to store og deres far, så jeg har faktiskt ikke så meget julestress. Det eneste jeg skal ha med er 2 flasker god rødvin og mandelgave :)
I formiddag skal jeg ud i Kirkens Korshær, er frivillig derude hver torsdag 3 timer, det er dejligt at komme lidt ud og føle at det stadigvæk er brug for en. Når jeg kommer hjem tror jeg at jeg skal tag mig en lille morfar, har næsten ikke sovet noget i nat.
Håber at i allesammen får en rigtig fin dag, uden julestress, husk at det bliver nok jul alligevel, at behøver ikke være perfekt. Vores børn ønsker bare nærvær og kærlighed
Ha en rigtig fin torsdag allesammen, knus fra mig

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År Åsa!

    Tack för den underbara kommentaren inne hos mig! :) Så vackra ord så jag blev allt rörd!
    Så glad att du följer mig, så dej vill jag absolut inte slippa! ;)

    Vilket lockande erbjudande med loppis i Danmark! Skulle vara superkul att träffas! :)

    En stor kram till dej

    Linda

    SvarSlet
  2. Hej Åsa
    Håber at du er tilbage igen her i bloglandia :o) Og selvfögeligt håber jeg også at jeg ser dig i butiken en dag. Jeg håber at den skal vaere klar til sommeren, måske juni ;o)
    Glaeder mig helt vildt og er nu i fuld gang og köber ind til den.
    Jeg har fundet to fine möbler på den blå avis som jeg er meget intresered af. Måske jeg skulle köbe dem og også tage tretrinop til dig;o))))
    Have en rigtigt god dag!
    Knus
    Ulrika

    SvarSlet
  3. Jeg glemte selvfsögeligt at skrive at jeg har fundet möblerne i Köge ;o)

    Ulrika

    SvarSlet