lørdag den 11. februar 2012

Godmorgen allesammen

Bliver lidt trist her til morgenen:(
Læser i en af de svenske aviser på nettet at Whitney Houston er død, men vi må håbe at hun får fred og ro nu og at der ingen droger findes "deroppe"

Sidder og får min morgenkaffe och vågner til liv i hoved og krop
I dag kommer mine børn og hjælper mig med lidt hængepartier, er jo ikke så god til at spørge om hjælp
Men må jo indse at jeg ikke kan det jeg har kunnet, og så må jeg jo kaste håndklædet i ringen.
Bliver nok til at der bliver malet på Johans værelse så det bliver fint til han kommer hjem fra skiferie.
Håber også på at Sinne kan nå at gøre lidt rent for mig, Jeg vil se om jeg ikke kan få syet lidt nye puder til Johans værelse og inde i stuen ( mit værelse må vente lidt)

Skal også se om jeg ikke kan lægge lidt billeder ind i dag til jer
Ha en fin dag indtil videre, vender tilbage i aften og gir status om hvad meget vi har nået.
Kram på jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar