mandag den 20. februar 2012


 
Godmorgen til alle jer der har fundet frem til min blog
Har ikke noget specielt på programmet idag, Johan og mig tager bare dagen som den kommer, bliver nok til at vi bager et eller andet til i eftermiddag, går tur med vores hund Alba
Hun er bare jordens sødeste hund <3 . Tror også at Johan skal lege med nogen idag, ellers kommer han nok til at kede sig med sin mor
Har også sat mig for at vi skal spille nogle spil nu hvor Johan har vinterferie. Men først vil jeg tage og spise mig nogen morgenmad, kun kaffe kommer man ikke langt på
Ha en rigtig fin dag allesammen, vi ses nok lidt senere idag, knus på jer

3 kommentarer:

  1. Söt hund och söt son :o) Hoppas att ni får en mysig dag idag. Det är skönt att ta dagen som den kommer. Jag var också ute på promenad imorse nere vid havet. Ljuvligt var det!!

    Självklart ska du besöka min butik när den är färdig ;o) Men det blir nog först till sommaren.
    Ha det gott!
    Kram
    Ulrika

    SvarSlet
  2. Hej du! :) Vilken söt hund! :)

    Ja, detsär med att sälja saker är lite knepigt. Iallafall begagnade saker kan man alltid sälja. Då blir det ju som att sälja på loppis typ. Sedan att sälja nya saker, och annonsera på bloggen, så det är det lite knepigare med, och jag måste säga att jag faktiskt inte vet. Men att ordna "blogg-loppis" borde vara helt ok!

    Kram till dej, ha en fin vecka!

    Linda

    SvarSlet
  3. Hej Åsa!!
    Har du helt kommit av dig med bloggen? ;o) Men jag är glad att du kikar in till mig i alla fall. Butiken går sakta framåt och jag glädjer mig helt vilt till att ha den färdig. Har hittat massor av butiksinredning och prylar :o)
    Ska bli kul att ha dig på besök när butiken är färdig.

    Ha en mysig kväll och helg!
    Kram på dig
    Ulrika

    SvarSlet