tirsdag den 7. februar 2012

Havde en superdag igår. Var invitered ind til Nivea til pressemøde, de er ved at skal lancere nye solprodukter. De søgte mennesker på deres profil på Facebook og så meldte jeg mig til og heldig
var jeg og blev den udvalgte.
Det var en rigtig dejligt oplevelse, har taget billeder som jeg prøver at læggge ind lidt senere i aften.

Nu skal jeg vække min lille prins som skal i skolen, bagefter skal jeg i en Kreativ Klub som jeg og en veninde startede op før jul, desværre er folk lidt sløve, så vi er ikke så mange, men os der er der hygger os.
Og  i  eftermiddag skal jeg og en anden mor ud og købe ind til Disco i johans klasse på fredag og så er det
indendørs træning for ham i aften, puha det bliver jo en travl dag, mon jeg når en lille morfar.

Ha en rigtig fin dag allesammen, knus på jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar